omg..

Den här bloggen har bara legat nere ett LITET tag, haha. Men det har varit fullt upp
typ hela tiden för Za. Och jag har inte orkat då. Min kompis har fixat ny header till oss! Vad tycks? :)
Till den nya skolan dårå.. det är inte alls roligt! Jag saknar min gamla skola & klass! Jag saknar
Za OTROLIGT jäkla mycket, men hon har typ aldrig tid för att messa eller göra nåt. =(
gaaaaaaaah, jag blir galen! D: Jag hatar det här! Please jag vill att allt ska vara bra.
Ha en bästavän i min nya skola och allt sånt där! Men nää det ska tydligen ta 7kt långtid.. =((



Vi två föralltid. Glöm inte det. Saknar & älskar dig bästavän. ♥

Kommentarer
Postat av: Minal

Du kommer nog ha det trevligt i din nya klass. Du ska ju skaffa nya vänner du också :) , Men va inte ledsen bara för du ska lämna din gammla klass du kommer ju börja i en ny klass. Du kommer ju få nya vänner o allt. Läs &kommentera min blogg :)

2013-07-05 @ 22:38:00
URL: http://fckthename.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0