Fredag


Jahopp så var det fredag igen. Veckorna går så fort. Idag kom
våran förra lärare och hälsade på. Det är verkligen världens bästa lärare.
jag har iallafall inte haft någon bättre än henne. Vi hade henne i två
år och en annan (som vi har kvar) men sen blev Maria
med barn så hon blev mammaledig. Så vi har henne inte längre.
Men det är iallafall bra att hon kommer och hälsar på ibland!! :)
Jag t.o.m grät på sommaravslutningen i femman. =(
Vi fikade också idag med Maria och hennes lilla dotter Lisa och
hennes son Viktor. Hon var ju och hälsade på i oktober och då
låg lilla Lisa bara i vagnen. Men nu kan hon sitta själv. Maria hade
med sig Viktor och Erik till skolan en gång i fyran för dagis var stängt.
Då gick jag och Viktor i trappor och jag höll honom i handen. Han var
två år då och nu är han fyra! Erik har börjat skolan också!
Åren går så himlans snabbt. Men jag blev full av lycka när jag såg
Maria komma in genom dörren idag! Det gjorde min dag!
Ikväll kommer pappa hem och då blir det fredagsmys!

Vad ska ni hitta på en fredag som denna? :)

Kramisar So!

 


Kommentarer
Postat av: Jessika-Bloggen om att om inget

sv: haha liite ;] våran fröken försökte lura oss men lyckades inte xD men det var några i klassen som lurade mig... :3 aa :)<3 vi ska slappa och se på Talang antagligen ^^ bara ta det lugnt :) sj? :D

2011-04-01 @ 19:42:12
URL: http://persiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0