Underbar dag med fina Lova! :)

Efter att vi slutade skolan kom jag hem till Lova. Vi typ bara snackade
strunt prat. Sedan kanske efter tjugo minuter en halvtimme kom
Lovas pappa hem. Han frågade hur länge jag skulle stanna och
om jag skulle äta där. Jag svarade att jag inte visste men att jag
kan nog äta där. Så han frågade om vi ville äta i heron city. Vi sa: JA!
Haha sen åkte vi dit halv sju typ för vi körde Twister innan, ett rörligt spel, skitkul!!
Har också det hemma. :) Men efter vi hade ätit (jag och Lova tog tacos) gick vi ner till
simulatorn som finns där. Vi valde att åka tunnelbana. Nu mår jag illa. Haha.
Men det var iaf riktigt roligt att vara sålänge med Lova.
De körde hem mig så nu sitter jag här på min stol och snurrar.
Ska snart dricka te med mamma. Sen måste jag sova för att vi börjar åtta imorgon.





Godnatt. Sov gott.

Kramisar So!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: tack så jättemycket! =D

detsamma! =D

2011-03-31 @ 16:36:17
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: S O F I E♥F O T O

Sv: Jag fyller i maj, någgo närmare datum vill jag inte tala om :)



Själv?

2011-03-31 @ 16:46:53
URL: http://sofielove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0